Ιστορία
Για την επόμενη φορά:
Α. Προσεκτική μελέτη των σελίδων 16-17 του βιβλίου (έως την προτελευταία παράγραφο: “Η δικαστική εξουσία αφαιρέθηκε από τον βασιλιά και κηρύχθηκε ανεξάρτητη”), με τη βοήθεια και των ερωτήσεων που απαντήσαμε παρακολουθώντας το ντοκιμαντέρ για τη Γαλλική Επανάσταση.
Β. Παρακολούθηση του υπόλοιπου ντοκιμαντέρ, από το 20ό λεπτό ως το τέλος:
Παρακολουθώντας το ντοκιμαντέρ, στο τετράδιό μας κρατάμε σημειώσεις για τα ακόλουθα θέματα:
1. Γιατί ο βασιλιάς και η βασίλισσα αναγκάστηκαν να “μετακομίσουν” από τις Βερσαλλίες στο Παρίσι τον Οκτώβριο του 1789;
2. Τι ήταν η γκιλοτίνα και γιατί ονομάστηκε “εθνικό ξυράφι”;
3. Ποια ήταν τελικά η τύχη του Λουδοβίκου ΙΣΤ΄ και της Μαρίας Αντουανέττας;
[Αυτές οι σημειώσεις πρέπει να υπάρχουν στο τετράδιό σας και θα αξιοποιηθούν στο μάθημα, δεν θα τις στείλετε.]
Γλώσσα
Α. Για το Γ2 και το Γ3
- Ερωτήσεις 3 και 4α από το κείμενο “Η πικρή γνωριμία με τον ρατσισμό” (γραπτά στο τετράδιο)
Β. Για το Γ2 και το Γ3
Ολοκλήρωση της άσκησης με τις δευτερεύουσες προτάσεις.
Γ. Ειδικά για το Γ3
Σύμφωνα με όσα σχολιάσαμε μετά την ανάγνωση του Κειμένου 8 (σ. 57 του σχολικού βιβλίου):
Τι σημαίνει ο τίτλος του αποσπάσματος; Ποια στοιχεία του κειμένου δικαιολογούν αυτόν τον τίτλο; (γραπτά στο τετράδιο)
Από τα παραπάνω περιμένω να μου στείλετε τις απαντήσεις των ερωτήσεων 3 και 4α. Τα υπόλοιπα πρέπει να υπάρχουν στο τετράδιό σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου