Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου (Γ2, Γ3)

 Για την επόμενη φορά στη Γλώσσα:

Ασχολούμαστε με τα παρακάτω και απαντάμε γραπτά στο τετράδιό μας. Για την ώρα, δεν μου στέλνετε τις εργασίες (θα τις δούμε πρώτα μαζί στο επόμενο μάθημα).


Α. Προσεκτική ανάγνωση του κειμένου “Η πικρή γνωριμία με τον ρατσισμό” (το έχουμε ήδη σχολιάσει στην τάξη) και απάντηση των τριών πρώτων ερωτήσεων (1α, 1β, 2, 3) από τις 4.

Για να μην μπερδευόμαστε, εδώ είναι οι ερωτήσεις:

1. α) Ποια είναι η συμπεριφορά της μαθητικής ομάδας απέναντι στον μετανάστη συμμαθητή τους;

β) Ποια στοιχεία διαφορετικότητας αποτελούν αφορμές για την εκδήλωση της συγκεκριμένης συμπεριφοράς;

2. Ποια είναι η αντίδραση του νεαρού μετανάστη στην επιθετικότητα των συμμαθητών του;

3. Με ποια στάση και ποια επιχειρήματα προσπαθεί ο πατέρας να ανατρέψει τα αρνητικά συναισθήματα που τείνει να δημιουργήσει ο γιος του για την ταυτότητά του;

4. α) Πώς αντιλαμβάνεστε τα παρακάτω αποσπάσματα; Δώστε με σαφήνεια την εξήγησή σας. 

“όσο υπάρχει άγνοια θα υπάρχει και αδικία, όσο υπάρχουν αυτοί που ασυνείδητα μισούν τον εαυτό τους θα υπάρχουν και διώξεις” / “να δω τη μισαλλοδοξία και τις διακρίσεις όπως πραγματικά είναι: ένα καταφύγιο για την αδυναμία και την άγνοια. Την παραδοχή και την κατανόηση τις περιμένουμε μόνο από τους δυνατούς”

β) Επιλέξτε ένα από τα δύο αποσπάσματα και χρησιμοποιήστε το ως σημείο αναφοράς για να αναπτύξετε τις σκέψεις και τα σχόλιά σας σε μια σελίδα του ημερολογίου σας.



Το κείμενο το έχετε σε φωτοτυπία. Για όσες/ους δεν το βρίσκουν, το έχω ανεβάσει εδώ:

https://eclass.sch.gr/modules/units/?course=G635236&id=625028



Β. Τέλος, διαβάστε (ή ξαναδιαβάστε) προσεκτικά τη θεωρία για τις ονοματικές και επιρρηματικές δευτερεύουσες προτάσεις στη φωτοτυπία ή εδώ:

https://eclass.sch.gr/modules/units/?course=G635236&id=640068

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου