Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

Το 3ο Γυμνάσιο Αιγάλεω στο Μουσείο Μικρασιατικού Πολιτισμού Αιγάλεω

Την Τρίτη 15 Μαρτίου 2022 μαθήτριες και μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αιγάλεω πραγματοποίησαν μια ενδιαφέρουσα δράση στο Μουσείο Μικρασιατικού Πολιτισμού Αιγάλεω.

Εντόπισαν και παρατήρησαν τα αντικείμενα...

οι περισσότερες/οι κατέγραψαν τις εντυπώσεις τους...

- Μου έκαναν εντύπωση οι κατσαρόλες και τα κουζινικά. Θα πρότεινα σε κάποιον να επισκεφτεί το μουσείο, γιατί έχουν ενδιαφέρον τα ρούχα και τα προσωπικά αντικείμενα που έφεραν μαζί τους οι πρόσφυγες.

- Το μαγκάλι είναι το αντικείμενο που μου προκάλεσε περισσότερη περιέργεια, γιατί νομίζω ότι είναι ένας περίπλοκος τρόπος να φέρνουν ζεστασιά στο σπίτι.

- Περισσότερη εντύπωση μου έκανε η χειροποίητη φούστα.

- Ένα αντικείμενο που μου κίνησε περισσότερο το ενδιαφέρον είναι το ζιπουνάκι που φορούσαν παλιά τα κορίτσια. Είναι πλεκτό, άσπρο και φαίνεται πολύ περιποιημένο.

- Μου φάνηκε ενδιαφέρον, πολύ περίεργο και ωραίο ταυτόχρονα, το κλειδί από ελληνικό σπίτι.

- Το αγαπημένο αντικείμενο ήταν το ρο για νερό από την Αμάσεια, ήταν πολύ προσεγμένο, με λεπτομερή διακόσμηση και από πολύ γερό υλικό. Γενικά, ήταν όλα πολύ ενδιαφέροντα και θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα σε κάποιον να επισκεφτεί το μουσείο, γιατί υπάρχουν πολλά πράγματα να δεις και να μάθεις.

- Το μουσείο μου άρεσε πολύ και θα πρότεινα να το επισκεφτούν και άλλοι, γιατί σε ταξιδεύει στο παρελθόν, μαθαίνεις καινούρια πράγματα και συνήθειες.


και απάντησαν στο ερώτημα: Αν έπρεπε να αφήσετε το σπίτι σας/ τη χώρα, λόγω έκτακτων συνθηκών (π.χ. εξαιτίας του πολέμου), ποιο/α αντικείμενο/α (εκτός από το κινητό σας τηλέφωνο) θα παίρνατε μαζί σας και γιατί;

Θα έπαιρνα…

ρούχα και φαγητό.

χρήματα, μια βαλίτσα και ένα κιτ υγείας.

τα απαραίτητα ρούχα και μια βαλίτσα για τις προμήθειες που θα χρειαζόμουν.

μια βαλίτσα με τα πιο σημαντικά πράγματα: ρούχα, παπούτσια, χρήματα, διαβατήριο, ιατρικές προμήθειες και φαγητό.

κάποιο αντικείμενο με συναισθηματική αξία για εμένα, καθώς και κάποιο αντικείμενο ώστε να ψυχαγωγούμαι.

τα ρούχα μου, φωτογραφίες οικογενειακές και δικές μου.

βιβλία με τραγούδια και ένα μουσικό όργανο, ώστε να παίζω και να ξεχνάω τον πόλεμο.

φωτογραφίες με την οικογένειά μου, για να έχω μια ανάμνηση, και το γιουκαλίλι μου, για να μπορώ να παίζω μουσική και να κάνω τους ανθρώπους να γελάνε και να ξεχνάνε τη δυστυχία τους.

φωτογραφίες με την οικογένεια και τους φίλους μου. Έπειτα, θα έπαιρνα και όλη τη συλλογή μου με Marvel αντικείμενα.

κάποια ρούχα μου, κάποια τρόφιμα, κουβέρτες και μαξιλάρια. Και, αν μπορούσα, θα έπαιρνα μαζί το σκυλάκι και τις γάτες μου.

μια κουβέρτα, διότι μάλλον θα είχε πολύ κρύο, φαγητό και νερό.





Στη δράση στο Μουσείο Μικρασιατικού Πολιτισμού συμμετείχαν: η Χριστίνα, η Όλγα, ο Ανδρέας, ο Θανάσης, η Άλκηστη, η Μαρία, ο Νίκος, ο Μάριος, η Ευανθία, η Στέλλα, η Ελένη, η Εβελίνα, η Κυριακή, η Ελένη, η Ελεάννα, η Αντριάννα, η Μαρία, η Μαρίλια, ο Adam και ο Sheng, από την Α΄, τη Β΄ και τη Γ΄ Γυμνασίου.



Τα φύλλα εργασίας που φτιάξαμε και χρησιμοποιήσαμε (στα ελληνικά, αγγλικά, κινεζικά και αραβικά, ώστε όλες και όλοι να μπορέσουν να συμμετάσχουν)



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου