Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Charlie Chaplin, "Modern Times"

4 σχόλια:

  1. Ηταν εκπληκτικη ταινια...σε περιπτωση που δεν με καταλαβατε η Κωνσταντινα ειμαι που καταφερα να γινω μελος...πολυ ωραιο το μπλογκ σας επι τη ευκαιρια!!♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παραλληλα να ξέρετε οτι δεν δωσαμε το 100% στο διαγωνισμα των αρχαιων και λυπουμαστε αν σας απογοητευσαμε...προσωπικα υποσχομαι οτι θα κανω οτι μπορω να μην επαναληφθεί και να ανεβασω τον βαθμο μου...(ενιωσα οτι επρεπε να ξερετε πως νιωθω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου, Κωνσταντίνα! Τώρα είδα τα μηνύματά σου. Σε ευχαριστώ για τα σχόλιά σου. Να είσαι σίγουρη ότι κάποιοι από εσάς δεν με απογοητεύετε ποτέ... Θα τα πούμε αναλυτικά στο σχολείο. Ελπίζω να περάσατε τέλεια στο Μεσολόγγι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περιττό να σας πω ότι μόλις είδα το μήνυμα σας μέχρι και συγκινήθηκα...είναι πολύ σημαντικό για μένα να αναγνωρίζεται η προσπάθεια μου...σας ευχαριστώ πάρα πολύ μέσα από την καρδιά μου και να ξέρετε ότι είστε από τις καθηγήτριες που μου έχετε προσφέρει πολλά(π.χ το ευρύτερο πλαίσιο στις εκθέσεις μου) και δεν θα σας ξεχάσω καθόλουυυυυυυ εύκολα!!!!!!!!!!♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή